loading...
اس ام اس جدید, مدل مانتو, دانلود رمان, آهنگ جدید, عکس بازیگران
ADMIN بازدید : 687 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

این ایرانسل خعلی نامرده،هنوز ولنتاینو بهم تبریک نگفته،فک کنم داره بهم خیانت میکنه :|

.

.

.

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم

سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود!

-----------------

بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره هی میگه واسه کار امنیتیه :/ 

نمیدم آقا مگه زورههههه من خودم نامزد دارم 

عجبا :) 

-----------------
ما خانوادگی قرار گذاشتیم امسال عید با تخمه از مهمونهامون پذیرایی کنیم

 بعد هرکی بچه خوبی بود و تخمه نخورد یه پسته بهش جایزه بدیم !
 
 
 
 
-----------------
 
 
امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم ویزیتش بیست هزار تومن شده!!!

به دکتر میگم: 

اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه 

وگرنه خودت بگرد پیداش کن!!

-----------------
ایا می دانستید گل کلم در ترشی حکم پسته در اجیل رو داره !
-----------------

مـا بـا خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم

و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم !
-----------------
از گفت و گوهای رایج من و مامانم می توان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد :|
-----------------

کلا نسل ما نسل بی اعصابیه،فقط میتـونه با کامپیوترش زندگی کنه

هر شبی که پیش خانواده نشستیم بحثمون شد :|
-----------------
مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ :|

اصلن مگه خوابت میبره اون شب !
-----------------
من عادت دارم از سمت دسته پارچ آب بخورم،تزمم اینه که کسی عقلش نمیرسه از اون قسمت آب بخوره :))
-----------------
انشای این هفته

علــــم بهــــتر اســت یـا پــــــــــراید . . ؟
-----------------
مردم ایران الان این شکلین

 یه دلم میگه بخر بخر " گرون میشه " یه دلم میگه نخر نخر " ارزون میشه "
-----------------
امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! :|

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 2,459
  • بازدید کلی : 210,488